Poczta firmowa

Poczta firmowa to ta korespondencja, która kierowana jest do danej firmy. Korespondencja może być tu prowadzona na dwa sposoby. Jednym z nich jest poczta tradycyjna, z której korzysta każdy z nas. Innym rodzajem poczty, z jakiej się dzisiaj korzysta, jest poczta elektroniczna. I z takiej korzystają firmy. Poczta firmowa elektroniczna zwykle jest obsługiwana przez wyznaczoną do tego osobę. To ona jest odpowiedzialna za to, by przychodzące do firmy wiadomości e-mail czytać i by w razie konieczności na nie odpowiadać. Nie każdy bowiem list elektroniczny, jaki trafia do firmy, wymaga podpowiedzi.

Takimi są na przykład wiadomości zawierające informacje o konieczności uregulowania faktury. Takie elektroniczne wiadomości dostają też osoby prywatne, które zadeklarowały chęć otrzymywania rachunków w postaci elektronicznej. Wiadomościami, na które koniecznie trzeba odpowiadać, są te wiadomości, które pochodzą od osób zainteresowanych ofertą firmy. Poczta firmowa często służy właśnie do tego, by za jej pośrednictwem kontaktować się z klientami. Powszechnie jest ona wykorzystywana w tych firmach, które funkcjonują za pośrednictwem stron internetowych i tylko za ich pomocą uzyskują klientów i zlecenia. Z poczty elektronicznej korzystają też właściciele sklepów internetowych, bo za pomocą e-maili informują swoich klientów o statusie zlecenia, jego zrealizowaniu lub ewentualnych opóźnieniach. Z możliwości, jakie daje poczta elektroniczna, korzysta się chętnie, bo jest ona bezpłatna, a dostęp do sieci ma dzisiaj każdy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *